Podręcznik planowania Bosch 00572478

Podręcznik planowania Bosch 00572478 to przydatne narzędzie, które może pomóc w uporządkowaniu pracy i zwiększeniu jej wydajności. Podręcznik zawiera wiele wskazówek dotyczących planowania procesów, w tym wizualizacji procesów, zarządzania zasobami i zarządzania zadaniami. Ponadto może pomóc w zidentyfikowaniu potencjalnych problemów i przyspieszyć wykonywanie zadań, ułatwiając pracę i zmniejszając błędy. Podręcznik planowania Bosch 00572478 jest idealnym narzędziem dla osób odpowiedzialnych za planowanie i zarządzanie procesami.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania Bosch 00572478

Cena z VAT

Jednostka opakowania:1 szt.

W celu zamówienia, skontaktuj się z nami: 801 002 071 lub wyślij e-mail: sklep. online@bshg. com

Gdzie chcesz kupić swój produkt?

Ten produkt nie jest dostępny na stronie Bosch. Proszę wybierz inny sklep.

Kup w sklepie stacjonarnym

Centrum Kontaktu

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Centrum Kontaktu pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w weekendy 8:00-17:00.

42 271 5555
  • Poznaj nasz serwis

Infolinia produktowa

Informacje produktowe, dobór urządzeń.


Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.


Rok wydania2013
Liczba stron416
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-122-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o. o.
  • Nauki ekonomiczne
  • Marketing, reklama

Praca obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rozwoju terytorialnego począwszy od celów i polityk rozwoju poprzez zarządzanie rozwojem terytorialnym kończąc na instrumentach zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem planowania....

Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły...

Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-NiedźwieckiCelem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym...

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i...

Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny...

W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera...

Planowanie i ewaluacja polityk publicznych to jedne z kluczowych składników programowania polityki publicznej opartej na dowodach. W modelu tym, mającym bezpośrednie zastosowanie w praktyce, poszukuje się rozwiązań pomagających radzić sobie...

Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte... pl/fiszka/214263/planowanie-i-organizacja-projektow-logistycznych. html" title="Planowanie i organizacja projektów logistycznych">

Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces...

Spis treści

WSTĘP 7
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19
1. 1. Istota planowania 20
1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22
1. 2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30
1. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37
1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39
1. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46
1. 3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56
1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58
1. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 65
1. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89
2. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90
2. Rozwój koncepcji marketingu 92
2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103
2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122
2. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123
2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144
2. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162
2. Modele procesu planowania marketingowego 162
2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171
2. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199
3. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203
3. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204
3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224
3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249
3. Parametry i ocena rzetelności modelu 272
Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292
4. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 295
4. Struktura systemu planowania marketingowego 295
4. Metodyka planowania marketingowego 308
4. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315
4. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323
4. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324
4. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330
4. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336
4. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337
4. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347
ZAKOŃCZENIE 367
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377
BIBLIOGRAFIA 391
SPIS RYSUNKÓW 409
SPIS TABEL 413

RozwińZwiń

O nas

ManualDB to baza danych instrukcji użytkowania, która jest ciągle rozszerzana o inne podręczniki. Grupujemy instrukcje z kilku stron wraz z podręcznikami, więc nie trzeba szukać na wielu serwerach, ale instrukcję znaleźć można łatwo u nas, a przekierujemy na odpowiednią stronę internetową. Wszystkie podręczniki sprawdza zespół doświadczonych pracowników. Masz pewność, że u nas znajdziesz zawsze instrukcją użytkownika. Pobranie (download) podręczników i instrukcji w języku polskim jest bezpłatne.

Podręcznik planowania Bosch 00572478

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik planowania Bosch 00572478

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik planowania Bosch 00572478