Szybka instalacja Cadillac 2014 Cadillac Cts

Instalacja nowego samochodu Cadillac 2014 Cadillac CTS jest szybka i prosta. Przed rozpoczęciem procesu należy wykonać kilka kroków, w tym wyjęcie akumulatora i osłon silnika, podłączenie systemu audio i zamontowanie zderzaka. Następnie należy zamontować reflektory i zapewnić odpowiednie zasilanie. Wszystkie części powinny być dobrze wyregulowane i dopasowane. Po zakończeniu instalacji należy sprawdzić działanie wszystkich części i upewnić się, że wszystko działa prawidłowo. Przed wyruszeniem w trasę należy również upewnić się, że wszystkie systemy bezpieczeństwa działają prawidłowo.

Ostatnia aktualizacja: Szybka instalacja Cadillac 2014 Cadillac Cts

Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!

industry 13 May 2013 17:04 4929

  • #1Level 9  

    #1

    Witam, mam problem z silnikiem vortec w moim escalade 2003 rok, mam założoną istalację gazową, tak w ramach informacji.
    po odpaleniu zaczął pracować nie równo, sprawdziłem wszystkie cewki kable, wymieniłem świece, stojąc z przodu samochodu cała lewa strona silnika czyli 4 gary nie chodzą poprawnie, nie ma też różnicy jak ściągam kable zapłonowe ze świec czy z cewek, sprawdziłem też napięcia na wtryskach wszystko jest ok, mam kabel elm 327, i scantool, sprawdzałem nie ma żadnego błędu, praca w pożadku, żadne czujniki ani lambdy nie uszkodzone, nie ma też różnicy czy pracuje na paliwie czy na gazie cały czas tak samo, sprawdziłem też ciśnienie na 1 wszym od lewej strony pokazało ponad 9 atmosfer, sprawdziłem też komuter od gazu żadnych błędów, wypinając po kolei wszystkie wtyki na cewkach na innych podzespołach pokazuje wtedy błędy ale nie ma reakcji, proszę bardzo o pomoc w tej sprawie.. jeśli ktoś może się troszkę zaangażować to będę bardzo zobowiązany, mieszkam w szczecinie i niestety nie ma tu serwisu cadillaca.

  • #2Daoran23#2

    skąd to przypuszczenie że tylko jedna strona chodzi nierówno jak to zauwarzyłeś??

    może kąt wyprzedzenia zapłonu jest nie taki czyli nie w tym momecie daje iskrę co trzeba w gazie pwinno być 5 stopni przed GMP tłokaprzyzyną nierównej pracy może być popsuty "silnik krokowy" wymień i powinno być dobrze

  • #3User removed accountUser removed account  #3

    Daoran23 wrote:

    przyzyną nierównej pracy może być popsuty "silnik krokowy" wymień i powinno być dobrze

    Idź sie puknij w głowę albo lepiej w gruczoł krokowy.

  • #4#4

    Witajcie Panowie, tylko proszę bez wulgaryzmów nie ma co się denerwować, od razu powiem że bardzo dziękuje że ktoś stara mi się pomóc, jeśli chodzi o to jak to sprawdziłem to zauważyłem że podczas pracy sciągając fajki ze świec lub rozłączając cewki nawet wszystkie 4 nie ma różnicy w pracy silnika, natomiast robiąc to z prawej strony od razu znacząco zmienia się jego praca. co wy na to?

  • #5#5

    Czego brak, iskry, impulsu wtryskiwacza, sprężania w cylindrze? Sprawdziłeś cokolwiek?

  • #6#6

    Witaj, no sprawdziliśmy i iskrę i swiece i cewkę i ciśnienie.

  • #7

  • #8#8

    no tak jak pisałem na początku ciśnienie jest ponad 9 atmosfer, cewki są sprawne swiece i listwa wtryskowa również, zresztą gaz jest wtryskiwany przecież w kolektor, więc nawet listwa to już nie istotna po prostu lewa strona silnika ściągając nawet dwa czy trzy kable ze świec zapołonowych nie daje w ogóle znaku życia ale iskra idzie i pracuje

    Dodano po 2 [minuty]:

    widać że soś tam spala bo swiece są odymione, silnik pracuje jakby na 4 tłokach

  • #9kwokLevel 39  #9

    A jedzie też na 4 garkach?

  • #10#10

    Witam, na zimnym silniku tak choć hamulec daje mu obciążenie, ale już na ciepłym nie.. pozdrawiam

    Dodano po 2 [minuty]:

    to znaczy nie pojechał bym nim na zakupy, to stało się pewnego dnia, odstawiłem auto normalnie zaparkowałem i po 4 godzinach przyszedłem i odpalił już właśnie tak..

  • #11BlicekLevel 26  #11

    Nie znam wogule tego silnika, i moze pytanie głupie, ale jaki tam jest napęd wałkow? Jezeli pasek, to czy przypadkiem nie przeskoczyl pasek na walku (wałkach) w tej "nie pracującej" głowicy? Czy cylindry w działającej głowicy tez mają "tylko" 9 barow? to normalne, że tak mało?
    .. tak tylko gdybam..

  • #12#12

    Witaj chyba jest mechaniczy..

    Dodano po 57 [sekundy]:

    podobno w większych silnikach tak jest.

    Dodano po 49 [sekundy]:

    tzn takie ciśnienie jest w porządku.

    Dodano po 1 [minuty]:

    z tym paskiem to tak sądziłem że może tak się właśnie stało ale właśnie ktoś też powiedział mi że tam nie ma paska

  • #13#13

    Lewa strona wydechu (katalizator) drożna?

  • #14#14

    Też nie znam silnika ale popatrzyłem sobie na fotki i jakiś opis. Napisali tam że on ma elektroniczną przepustnicę. Ciekawi mnie czy ma jedną centralną czy przypadkiem dwie po jednej dla każdej strony.

  • #15#15

    no w sumie nie wiem? ale sonda lambda powinna coś pokazać? przed tym jak to się stało kilka razy jak dodałem więcej gazu przy rozpędzaniu się pokazała mi się kontolka check engine paliła sie pózniej zgasła, teraz paliła się też ale komputer pokazywał jedynie przepływomierz ale przepływomierz reaguje na restarcie z komputeraz przez kabel no i na penwno nie dawał by takich objawów chyba,

    Dodano po 54 [sekundy]:

    jak sprawdzić drożność

    Dodano po 33 [sekundy]:

    i dziękuję oczywiście za pomoc.. zgóry.

    Dodano po 1 [minuty]:

    ma jedną od czoła samochodu przepustnica też jest ok, nie pokazuje błędu a można ja resetować i daje normalne znaki życia

  • #16#16

    To że jedna to normalne - mi chodzi o to czy w tej przepustnicy jest jedna klapka czy są dwie, dla lewego i prawego dolotu.

  • #17#17

    dziwi mnie jedno że po prostu lewa cała strona ma zasilanie ma wszystko, a nie działa prawidłowo.

  • #18#18

    A i to jest chyba Vortec Max.

  • #19#19

    aha rozumie, jedna na 100%

    Dodano po 38 [sekundy]:

    tzn? vortec max?

  • #20damdam

    Company Account
    Level 34  #20

    rozrząd Ci tam nie poskakał?

  • #21

  • #22#22

    industry wrote:

    dziwi mnie jedno że po prostu lewa cała strona ma zasilanie ma wszystko, a nie działa prawidłowo.

    Jeśli naprawdę wszystko ma to albo nie dostaje powietrza tak jak trzeba albo paliwa. Kolektor jest plastikowy więc może gdzieś pękł albo spadł jakiś wąż. Jeśli coś z paliwem to albo go zalewa albo za mało daje. Może gaz bruździ. A właśnie - pochwal się jaką masz instalację.

  • #24#24

    Jeśli sekwencja to raczej strzału nie powinno być więc i kolektor powinien być cały. Zbadałeś zasilanie wtryskiwaczy tzn czy + dochodzi, To teraz musisz zbadać czy nie ma przerwy na drugim kabelku do wtryskiwaczy tzn czy gazowe ecu nie robi przerwy bo przez nie idzie kluczowany minus z ecu benzynowego.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Czujnik wału jest elementem wspólnym dla wszystkich cylindrów więc raczej odpada.

  • #25#25

    ogólnie tka myślałem z kolegą jak sprawdzaliśmy ale wydawało się że zasilanie idzie w porządku, jeśli tak mówisz wróce do tego i spróbuje sprawdzić.

    Dodano po 31 [sekundy]:

    rozumie. czyli czujnik odpada.

    Dodano po 3 [minuty]:

    dziękuję wam wszystkim drodzy koledzy, postaram się to sprawdzić i napiszę o tym. miło że się udzielacie.

  • #26zeimp

    Moderator on vacation...  #26

    Blicek wrote:

    Lewa strona wydechu (katalizator) drożna?

    Nie padła odpowiedź na to pytanie. Hmm tu trzeba by zmierzyć ciśnienie, ale zapewne nie masz czym, jak i pewnie mało kto posiada Zrób analizę spalin obydwu stron i wklej wyniki tutaj. To bardzo wyważony silnik, ale żeby aż połowa nie chodziła... Czekam z niecierpliwością

  • #27#27

    A wystarczy popatrzyć co się dzieje na B1S1, B1S2, B2S1 i B2S2.....

  • #28#28

    Witam mam czym sprawdzić ciśnienie, zrobię to i dam znać sprawdzałem tylko na pierwszym było ponad 9 atmosfer. co do spalania to musiałbym zaciagnąć się do warsztatu i z tym jest problem. sprawdzę te ciśnenie na wszystkich i dam znać, dziękuję.

  • #29Don de LeonLevel 24  #29

    Popuść wydech przed katalizatorem, żeby spaliny wolno uchodziły. Ostatnio takie przypadki, że cały rząd nie pracuje miałem w Nissanie Frontier V6 i Mercedesie W220 S500 i wszystkie z LPG.

  • #30#30

    Witaj, ok sprawdzimy bardzo dziękuję za wszystkie sugestie, pozdrawiam

Cadillac CTS to średniej wielkości auto produkcji amerykańskiego koncernu General Motors, zaliczane do segmentu średniej klasy wyższej. Jego pierwsza generacja pojawiła się w 2002 roku jako odmiana całej marki, gdyż po raz pierwszy od 1988 roku samochody Cadillac zaczęły pojawiać się na rynku także z manualną skrzynią biegów, nie tylko z automatyczną.

Źródło zdjęć: © [Zdjęcie](https://commons. org/publicdomain/zero/1
[1/4]

Cadillac CTS zalicza się do segmentu aut średniej klasy wyższej

Początkowo Cadillac CTS dostępny był jako 4-drzwiowy, zbudowany na nowej platformie GM Sigma sedan z przednim silnikiem i napędem na tylne koła. Oferowany był zarówno z 5-biegową, automatyczną przekładnią, jak i 6-biegową manualną przekładnią. Stosowano duże silniki V8 tj. o pojemnościach 5, 7 i 6 l, a także dostosowane na europejski rynek silniki sześciocylindrowe o pojemnościach od 2, 6-3, 6 l.

Auto zachwyca luksusowym designem, a umieszczony na frontowej masce grill i ostro zakończony tył dodatkowo nadają mu charakteru.

Cadillac CTS – generacje

Pierwsza generacja, która w 2002 roku zapoczątkowała świetność modelu Cadillac CTS, odeszła w niepamięć wraz z pojawieniem się aut drugiej generacji w 2008 roku, która obejmowała auta z nadwoziem typu sedan, ale także coupe i kombi. Pod maską również znalazły się sześcio- i ośmiocylindrowce, lecz były one dostępne w wersjach sportowych. Mniejsze silniki, o pojemności 3 l oraz 3, 6 l, osiągały moc 270 i 263 KM.

Trzecia generacja Cadillaca CTS pojawiła się w 2013 roku, obejmowała samochody z 4-cylindrowym silnikiem z turbosprężarką oraz z silnikiem V6 lub silnikiem V8. Te auta posiadały napęd na tylną oś oraz napęd na 4 koła, przekładnia była automatyczna i obejmowała 8 biegów.

Cadillac CTS – spalanie

Sześciocylindrowe silniki benzynowe Cadillaca CTS o średniej pojemności 3 l i mocy powyżej 200 KM spalają ok. 11 l/100 km. 3-litrowe, sześciocylindrowe silniki benzynowe z instalacją gazową spalają średnio 11, 7 l/100 km (silnik 3, 6 i V6 24V 258KM), 13 l/100 km (silnik 3, 2 i V6 24V 223KM). Natomiast silnik 3, 6 VVT 311KM spala średnio 12, 7 l/100 km, a silnik 2, 8 VVT 213KM – 9, 9 l/100 km.

Cadillac CTS – opinie

Marka Cadillac bez wątpienia uchodzi za luksusowe, eleganckie auto, którym jeździ się płynnie, cicho i bardzo wygodnie. Zaletą tego modelu może być stosunkowo niewielkie spalanie, a wadą – trudno dostępne, a przede wszystkim drogie części zamienne.

Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!

Cvreos 23 Mar 2011 14:37 1738

  • #1Level 9  

    #1

    Ok, problem wygląda następująco: Odpalałem jeden samochód od drugiego bo w pierwszym się wyładował akumulator. Problem w tym, że połączyłem przez pomyłkę + z + i - z -. Pierwszy to cadillac seville sts 93 a drugi skoda superb 06. W cadillac'u cała elektronika obecnie zachowuje się jak martwa, nic nie działa nawet jak do innego samochodu jest podłączony (tym razem poprawnie:)), żadnych bezpieczników jeszcze nie sprawdzałem. Skoda bez szwanku. Jak myślicie, co by teraz z tym fantem najrozsądniej zrobić?

  • #2XaveriLevel 17  #2

    No to dobrze podłączyłeś. Jakbyś podłączył + z - i - z + to zrobił byś piękne kuku.

  • #3#3

    Sorry nistety podłączyłem źle, źle napisałem. A że kuku to wiem. Tylko co dokładnie w tym Cadim się spaliło?

  • #4fructonLevel 33  #4

    zacznij od bezpieczników, a pózniej schemat w ręke i szukanie przyczyny

  • #5carrot

    Moderator of Cars  #5

    Diody w alternatorze to raz, a jako, że to amerykański wynalazek, to pewnie ma fusible links (kawałki kabli robiące za bezpieczniki)

  • #6#6

    Ok, dzięki serdeczne. Znajomy mi powiedział, że przez to komputer mógł szlak trafić, to możliwe w tym wozie?

  • #7ogur3k#7

    Tak, jak w każdym urządzeniu gdy podłączymy odwrotnie zasilanie...

  • #8#8

    Tylko przekaźniki poleciały, reszta ok. Pozdrawiam. Dzięki za pomoc.

Szybka instalacja Cadillac 2014 Cadillac Cts

Bezpośredni link do pobrania Szybka instalacja Cadillac 2014 Cadillac Cts

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Szybka instalacja Cadillac 2014 Cadillac Cts